12 september 2014

Harrods rutiga = kärlek



Harrods har gjort det igen. Gjort så att jag nästan vill boka ett plan för att ta mig ner dit och köpa mig en julkula. Hur söt är inte denna!?



Och denna väska är så söt så jag nästan typ dör.
Tänk att ha den när man går till affären för att handla mjölk och bröd.
Skulle se hur snygg ut som helst i höstrusket. hihi




Jag och dotran ska på byggmässa i helgen. Passar då på att kolla in antik och kuriosa mässan också som är ansluten till byggabo. Lär ju kika in Knut Knutsson. Favoriten bland alla antiksnubbar.

Jag kikar in till er och försöker skriva en kommentar, även om den blir väldigt kort. Jag gör det från min mobil och den är inte så enkel att se vad man skriver på när man ska fylla i en kommentar på en blogg. Men jag gör mitt bästa. För ett år sedan skaffade jag ett snabbt bredband. I våras så blev den liksom slö. Idag funkar den knappt. Jag har ringt sjuttioelva gånger till TRE. Till slut ringde en it-tekniker idag till mig och sa - Tyvärr så går det inte att ordna ditt mobila bredband för att våra mastar ligger inte riktigt i kontakt med din router. SÅ jag fick säga upp mitt kontrakt fast det är ett år kvar. De kunde inte ändra inriktningen av masten mot mitt håll då det är bara jag i området som har problem. PÅ söndag åker jag till TRE och lämnar in router mm och då blir jag tyvärr av med internet. Ska prova på comhem tror jag. Med sladd!! Då borde det gå fortare för jag måste kunna chatta, kolla in webbföreläsningar mm och då behövs snabb uppkoppling. Wish me luck!

Trevlig helg godingar!

Kramar - Ina

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig....
    Vilken helt underbar julkula!
    Det dröjer inte nu, tiden går så himla fort :)
    Ha en härlig fredag
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Bara sååååå häftig kasse, vill ha-vill ha jag också!
    Önskar dig Lycka till med allt det tekniska. Jag är så innerligt trött på min egen mobil och min dator för det krånglar nästan hela tiden. Man kan fundera över varför vi finner oss i att köpa dyra prylar med dålig kvalitet eller vad det nu är.....Trevlig helg önskas från Lyan /M

    SvaraRadera
  3. Kul med byggmässa;)....bygglovs matte kan ju vara läcker att titta på , haha.....
    Härliga rutor på väskan och kulan;)..
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Skulle gärna åka till Harrods och se deras jul!!! kanske någon gång...här blir det valvaka i kväll för första gången har jag tänkt följa det via tv..känns mera spännande iår!kamp tror jag det blir! ha det gott kramiz Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...