11 augusti 2014

Tack för mig...




 Jag blir egentligen inte förvånad men ändå blir jag paff. Har nu haft en helt okej sommar trots jobb hela juni och juli. Har varit på en arbetsplats som jag verkligen tycker om att arbeta på. Drömjobb? Ja, det kan man säga. Jag hinner knappt säga -tack och hej och då kommer munvädret fram. Trodde jag var helt okej som sommarvikarie. Att jag var ansvarsfull och plikttrogen. Att jag sköter mina åtaganden och gör det bästa av min tid på en arbetsplats som jag har varit på sen åtta år tillbaka. Att jag drog ett skämt en dag som en annan gjorde verklighet av är något den personen får stå för. När det uppdagades så var det givetvis mitt fel och speciellt nu när jag har slutat. "-För jag hade sagt det., skyller personen på" Låter som en treåring va... Så nu har jag gjort mitt där. Tack för mig. Bra avslut. Hoppas att de finner bra sommarvikarier nästa år. Som inte har munnen full med skit. 

Nu går jag vidare ... 



Instagram:
Instagram

1 kommentar:

  1. Hej Ina <3 så trist avslut,men som sagt tack o hej! move on...i bland blir man häpen av förvåning.. nu går semestern på sista versen denna veckan blir det lite egentid utan gubbe :) så i morgon blir det tjej em på stan med lite god mat,det ser jag fram emot.Ha det gott kramiz Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...