11 augusti 2014

Strukturtant deluxe!


Då jag är en strukturtant som vill ha allt förberett och inrutat i den mån det går, så jobbar jag idag förstås. Jag kommer att arbeta inom ett nytt område på gymnasiet och då vill jag vara så förberedd som möjligt. När man har saker och ting inrutat och indelat (exempel elever och dess kursplaner, tider, dagar, upplägg etc) så kan man börja bolla och dra i trådar. Låter säkert jättetråkigt men jag tycker det är skitkul. Som tur är. Tror också att elever som har sina svårigheter tycker det är tryggt med struktur och ordning. Så inte kunde jag ha någon semester nu heller. Nu blir det snabblunch sen fixa med praktikplats och skolskjuts.

Ha det bra i regnet! 


( Nix pix, jag gillar inte regnet då min dotter pendlar till Västerås fram och tillbaka varje dag pga jobbet - tänk om man kunde göra så att det regnade bara lokalt över branden. :-)

I N A  

Instagram

2 kommentarer:

  1. Gillar inte regnet heller men det kunde regna på nätterna och vara fint på dagarna
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Nytt jobb och ingen semester ??...skulle inte du åka till Kreta ?...nu fattar jag ingenting, haha....och inte visste jag att du hade fått nytt jobb heller ;)).....jobbade du inte på Psyk ?
    Ha det gott min vän;)
    Kramis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...