12 augusti 2014

Robin Williams


Vila i frid Robin. 1951-2014 

Tänk så lite man vet om en kändis. Fast kändisen är känd.
Alkoholproblem och djupa depressioner. Hade ingen aning. Men jag läser inte skvallerblaskor. Jag har bara sett hans filmer och han är helt eller var helt fantastisk. 

Att man tar livet av sig alltså, då mår man riktigt dåligt. Då spelar det ingen roll hur många miljoner man har i plånboken. Hur mycket man kan roa och glädja andra människor. Spelar ingen roll hur bra man har det i livet och vardagen när psyket inte mår bra. Jag hoppas att han mår bra där uppe i himmelen nu och jag hoppas att han kan hälsa på min pappa och skratta ihop... 

1 kommentar:

  1. Det är verkligen en förlust och så tragiskt att han har tagit sitt liv.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...