27 augusti 2014

Nu har ruljansen börjat!




Hej!
Då har det börjat. Utbildningen. 
Omsorgspedagog inriktning neuropsykiatri.
Intensivvecka med massor av information som är heeelt nytt för en.
Webb-seminarium. Webb-konferenser. Webb hit och dit. 
Rapportmallar, gruppindelningar, etc etc..
Sen plus på det jobbar jag. 
Hur går det ihop tänker ni.
Nja det går ju inte ihop men jag har förberett väldigt mycket inför starten plus att jag jobbar kvällstid och på rasterna på Yrkeshögskolan. Det blir bra när man väl kommer in i allt men nu i början är man så fullmatad av info plus uppgifter och läsning så man stupar i säng. I helgen måste jag köpa skrivare, dator, headset och sladdar. Billigt? Nix. Jag har beställt fyra böcker 1500 kr.. och det är bara en bråkdel av böckerna.. 

SÅ vi kommer inte att ses så mycket just nu under intensivveckan.
Det är ju inte bara skollivet och jobbet just nu. Dotran och jag ska kolla på en lägenhet i Västerås i helgen. Därav får vi passa på att handla dator mm. Lördag ska jag ta med syster dotter och son till Norberg och mysfika och ge dem presenterna de aldrig fick i tidigare i somras då jag jobbade hela tiden. SÅ det är mycket. Intensivt. Full fart. Skulle behöva åka till Kreta igen och vila efter detta. hihi

Men jag önskar Er en fin helg och jag kanske dyker upp på nya datorn- mac.

Kramar ~ Ina



Instagram

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det är mycket nu, hihi...vi flyttar hem till stan på söndag...börjar kännas lite vemodigt faktiskt...nu tänker jag njuta av dom sista dagarna här...och vädret ska bli fint ;))
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...