11 augusti 2014

Lådor i tyg



Så här glad var Ebba von Kickis när jag kom och hälsade på igår.


Fix och trix med blommor igår - känns så skönt att rensat och fixat inför resan.
Dotran är förvisso hemma när vi är på vift men hon är inte så värst intresserad av att prata med blommorna.hihi 


Ikea är bra på många sätt men inredningsstilen är inte min.
Kors i taket fann jag lådor i tyg när vi var där i lördags och de passar perfekt i sovrummet. Jag har ju lite pippi på korgar och kartongen så dessa lådor är så välkomna hem till oss. 

Jag känner att jag inte är ledig till 100%.
Har lite som gnoler i mig.
Det är så att jag har kommit in på YH men jag vet inte om jag får plugga och jobba samtidigt. Plus att det kommer att bli tufft att jobba heltid och plugga i 100 procents fart... 
Så strax ska jag till chefen på jobbet och prata om detta. Skönt att "beta av" sånt som man går och funderar på. Dumt att köpa ny dator och böcker för flera tusen och sen går det inte att få till det med studierna.. 
Om det inte går att plugga denna utbildning så finns det flera som kanske är flexiblare.. 

Må gott!

Kramen ~ Ina


Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...