12 augusti 2014

Kungen han kan han ...




Mitt i den hemska skogsbranden så dyker allt möjligt upp på nätet.
Så många har åsikter och många gnäller men det skrivs även roliga saker. (min personliga åsikt)
Gudars vad jag skrattade när jag såg detta på facebook.
Vet ej vilken tidning som har ställt denna fråga men svaret från Alexander 21 år är ju klockren. haha 


Käre värld vad roligt! hahahaha
Vår kung han kan han.
Nu känns det tryggt. 
Jag ska joina honom och köpa mig en vattenpistol jag med.


Visst ska man inte göra narr och inte om den hemska stora branden. Meeen samtidigt så tycker jag att man måste får skoja lite också. Fire battle. Tur att vi har dessa som kan bekämpa elden. haha

Åh vad jag har tråkigt just nu.
Måste göra tråkiga saker som att handla hem en massa mat och tvättstuga - dotran följer inte med till Kreta så hon håller ställningarna här hemma.

Nu ska jag fortsätta att ha tråkigt ... 




Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...