2 juli 2014

Klängväxter på balkong ❤



Hello sweeties! 
Allt bra? Här snurrar det i huvudet må jag få säga. Jag var på husvisning igår. Allt såg okej ut och tapeter, golv och målning av tak etc är no problemos. Sånt är lättfixat. Sen kommer ett meeen... Vill jag bo där? Jag är en sån som ser saker i fågelperspektiv. Inte bra kanske men när jag ser husområdet uppifrån (inre bild alltså) så kan jag ej se mig själv där. Så det blir nog nej till det huset också. Fast trädgården var underbar, massvis med skog och fåglar. Men en dag så kommer rätta huset för mig och min dotter innan hon flyttar hemifrån, hoppas jag...

Det jag ville visa nu här på morgonkvisten är min klockranka. Kolla!
Djungel! Jag köpte två stycken för ca 2 månader sedan och visste inte hur höga de skulle bli. Kom hem och googlade och läste att de kan bli upp till 5 meter!


Men det gör ju inget att den sticker iväg. Rätt mysigt och man slipper se parkeringen nedanför. Grönt är skönt och ser man ut mot parken så är det väldigt grönt där också. Vackert!


Så här såg det ut när de var nerpetade i jorden. Helt ovetande om att den skulle slingra iväg så högt. Idag är jag ledig. Ska göra några "måsten" och sen ska jag ta ett par loppisar nu på förmiddagen. Solen skiner men jag jublar inte än, fast det är härligt att se den.

Ha en skön dag! 


❤ Kramen ~ Ina



Ps. ska snart på husvisning igen så fortsättning följer ...

1 kommentar:

  1. Hej vännen! rätt som det är står det där huset där o väntar på dig o dottera! det måste kännas rätt! ha en fin kväll kramiz Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...