8 juli 2014

Fjällen bjuder på smått och gott!





OJ vad tiden går sakta nu.
Kan vara bara för att man längtar.
Nu är jag ledig igen.
Men jobbar hela helgen och en dag nästa vecka.
Sen går jag av och hem för att packa och dra mot fjälls.
Härligt!

Idag blir att hämta ut tackkorten som ääääntligen har kommit.
Är verkligen besviken på Panduro. Hur svårt ska det vara att skicka hem en bunt med passepartout hem till mig? Hutlöst dyrt och hemskt dyr frakt. Fy för Panduro. De lär gå i konkurs snart..

Det sägs att regnet är på ingång så det blir bara att ta sig ut och handla lite och sen pyssla här hemma. Tänkte köpa mig lite cement för att fixa golvet i köket/matrummet. Ska visa bild sen så får ni se. Jag har inte bytt golv än. Det är dyrt. Därför jobbar jag i sommar för att få in lite slantar till golven i kök, hall o sovrum.

Nu blir det kaffe och läsa lite bloggar innan dagen börjar.

Ha det gott!

Kramen ~ Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...