21 juni 2014

Salomon Gore tex



Oj Oj nu är det huxflux fågelskådartime!
Börjar rota runt i lyan efter mina "skådarkläder" och hittar en hel del.
Fast nu är det hög tid att köpa mig lite nytt också.
Dessa skor är dammiga men oanvända. stl 38. till salu. endast 300 kr.
Gore tex dojor är helt suveräna. Tål väta och väldigt sköna att gå i. 
Dock så töjer de sig inte så när man köper såna här skor så lär de passa perfekt på en gång. 

Måste köpa mig en nya jacka och nya mjuka byxor.
Skor har jag men skulle inte skada med ett par extra.

Det är så att jag ska åka med mina vänner till fjälls om ca 3 veckor! Tjohoo!

Vi ska först upp till Flatruet och Funäsdalen Messlingen fjällby,
och sen drar vi till Idre fjäll. Så kul!

Så vi kör en uppvärmning i afton och ska ut och kika efter nattskärran.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...