26 juni 2014

Om mindre än tre veckor så ...



... så åker vi till fjälls!
Ska bli såå kul!
Har hittat en sten som ska målas.
Får ta och göra det i helgen eller nästa  :-) 



Ska bli så skönt att få strosa i den vackra natur och landskap som fjällen har ett erbjuda. Ska försöka bestiga ett berg eller två också. (Vissa kallar berg för knalle, men för mig är de höga berg..) Ska färga mina sköna pluffsbyxor i helgen. De ska med. Kolla igenom skor och långkalsonger etc så att man inte behöver handla i panik. Har ingen jacka dock som är bra. Får se hur jag löser detta. Men det ordnar sig säkerligen. 

Nu är jag hemkommen från jobbet. Är såå trött!
Sovit tre timmar, jobbat sju. Nu ska jag slagga på soffan en stund. 

Hej!







Ps. Jag har en väldans stark längtan efter gräsplätt.. Trodde den skulle gå över men icke. Känner mig som en fånge i en lägenhet. Vad ska man göra i en sån? ... Nix, en gräsplätt med massa blommor o blader gör gött för själen min. 


Instagram

1 kommentar:

  1. Men hallå!...funderar du på att flytta igen?...har du inte nyss flyttat till nytt boende ?....jag hänger visst inte med, hihi.....kul med fjällvandring!......inte för att det är min grej, men det är nog fridfullt och givande, skulle kanske prövas på ;).....men mygg tål jag inte ;)....kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...