11 juni 2014

Mitt i natta!



Hallå mitt i natta! 
Denna dag har varit lång. Efter jobbet sprang jag runt och köpte örhängen, "anti-svett spray" hälplåster etc. Dotran var till Nageldivan för att fixa naglarna till balen som är i morgon. 


Så nu sitter jag i soffan och pustar ut. Har målat tånaglar och testar mina nya blingtofflor. I morgon har jag lika lång dag. Avslutningar för mina elever och sen rusa hem för att hjälpa dotra med det sista fixet innan balen. Intensiva dagar men samtidigt lite skoj. 

Må gott! 


2 kommentarer:

  1. Du , vilka snygga sandaler!
    Precis sådana jag letar efter....................
    Inköpta var ?

    Kram från mig,
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Jaa det är en intensiv tid nu....det märks på bl.a på loppisen....inte en människa, haha....men jag ska nog ha öppet hela helgen....men det blir väl samma då med, hehe....nu har jag iaf satt upp lite lappar i närheten av mej...få se hur det blir ;).....senare idag kommer ett inlägg....det börjar närma sej slutet av resan nu....
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...