21 juni 2014

Midsommardagen



God morgon - midsommardagen.
Solen skiner men det är bara 10 plusgrader. 
Igår kväll så blev det grillning hos mor. 
Vi satt och åt ute och det var helt okej till klockan blev vid 21 snåret då kände man att kung Bore ville komma och kyla ner oss ordentligt. Jag kikade på utegivaren och det stod endast 6 plus. Vi tog plädar och satt en timme till innan vi begav oss hemåt. Jag är fortfarande mätt. Vi åt så mycket och gott och riktigt trevlig var det. Idag ska jag fågelskåda. Har inte varit iväg på såna äventyr på snart ett år. Kul! Men nu ska jag inleda midsommardagen med att googla lite och ta en balja kaffe.

Önskar Er en fin lördag!



1 kommentar:

  1. Vi hade en fin midsommarafton...trevlig och rolig sådan.....vi lekte "nya" lekar och åt o drack gott !!!
    Idag har jag mest suttit vid datorn ;))
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kramis

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...