28 juni 2014

Loppis i Långshyttan och Hedemora


Gammal takrosett från 1904. Prästhyttan, Torsåker

Idag var jag iväg till metropolen Hedemora med bästa G-B. Vi botaniserade runt på loppisar och fikade gott. Så kul att komma iväg och bubbla lite skvaller och kika på fina prylar.  


En söt glasask med silverlock och tårtkniv kom hem idag. 
Endast 25 kr allt som allt. 

Vet ej vad denna silverask har använts till... 

Har stått och putsat lite och de blev som "nya" igen. 

Hittade denna söta tallrik för en 20-lapp i Långshyttan.
Köpte även djupa tallrikar, assietter och olika uppläggningsfat.
Lyckosam loppisvända och hoppas att man kan ta sig en tripp dit snart igen.

Nu ska jag slänga mig i soffan. 
Kommer att somna ovaggad inatt. Skönt. 

Ha en bra kväll!

Ina

1 kommentar:

  1. Fina fynd...det är roligt när man hittar något billigt....det är därför jag har en billig loppis också, hihi....det mesta kostar kring 20 kr....men även billigare och dyrare saker har jag förstås...ha en finkväll ;)
    Kramis
    Bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...