3 juni 2014

❤️ London



Londonresan var toppen!
Dagarna gick jättefort men vi hann med en hel del.
Jag överlevde flygtrippen över - lite flygrädd - lite ... 


Vi  såg vaktombytet hos drottningen. Tänk att de gör detta varje dag hela sommarhalvåret.  Det är imponerande men jag tänker alltid kostnader. hihi och även - Why... 


Plantering av pelargoner överallt. Så krispigt stora och fina. Man blev bra sugen att tjuva en eller två för att ta med sig hem. De var nästan som buskar! Vackert.


Obligatoriska vändan runt st James park. Fåglar överallt. Parkerna är så vackra och stora. Man kan liksom inte se sig mätt på allt.

De vita pelikanerna är imponerande!


Jo då, här är jag. Peter Pan och gänget i Hyde Park. Morgonsol och fågelkvitter.


Trafalgar - så vackert. Love this place!


Camden var riktigt roligt att se. Inte mina prylar dock men vi såg bara en bråkdel av stället. Nästa gång kan man beta av ett annat område. 


Folk överallt och stånd likaså.


Londonduva. Hur söt som helst!


Området vi bodde på.


Ja det är väl tur att de har skrivit på vägen vilket håll man ska kika åt när man ska över. Annars hade jag nog fått suttit på hotellet hela resan... 


Oj vad folk det var vid Portobellomarknaden! Fick nästan arg-attack när jag ville därifrån. Gick en meter fram och två tillbaks. Men det fanns sååå mycket fint att köpa till hemmet men lite svårt att få med sig dock. 


Nu måste jag rusa till jobbet!

Kan verkligen rekommendera att ta en tripp till London, inte så dyrt är det men vill varna att man blir beroende..

Kram ~ Ina

3 kommentarer:

  1. Kul att du visar så många foton för oss stackare som aldrig varit i London!
    Ser mysigt ut....................måste nog försöka ta mig dit i alla fall................men jag är ju också tyvärr lite flygrädd.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Kul att få se bilder från London....jag har bara varit på flygplatsen, hehe....blir det Kreta här nest nu ??...jag visar bilder därifrån idag....och fortsättning följer, hihi....hoppas allt där bra med dej min vän;)
    Kramisar till dej!

    SvaraRadera
  3. Hej Ina! jag var i London för hm 25 år sedan..men nu sög det så där i den tarmen igen:))) parkerna är gigantiska likaså vimlet.på den tiden var det smink butiker som Boots undrar om den kedjan lever kvar?! må så gott kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...