20 juni 2014

Jag är int bitter jag int ...


Så här soligt och varmt hade vi på GC i våras. 
Solen är något som gör många gott och för min del är det en stor del av mitt liv. 
Även om jag var till GC för 2 månader sedan så vill jag dit nu igen.
Svenska vädret gör mig så nedstämd och besviken varje dag... 


Tittut!
Men strålande sol uppe i fjällen är ju rätt oslagbart.
Fröjd för både kropp och själ.
Lika fascinerad varje gång blir man när man kliver ur bilen och det är knäpptyst.
Så tyst att man får lock för öronen. Creepy. 


Tänk att ha denna mysiga vy när man är på charter.
Handla frukostbröd och knata till hotellrum och bara njuta av - svenskt kaffe och fralla.
Livskvalité för mig. Tur att man kan plocka fram ur minnesbanken.

Men nu är det midsommar.
Alla skriver så vackert och fint både på bloggar, facebook och instagram.
Jag blir faktiskt imponerad. Är alla så superglada över denna blåsiga kalla dagen?

Men jag är lite negativ. Var är solen? Värmen?
Blåser satan och mulet +11 grader.. Svensk sommar..

Önskar Er en fin helg - att ni inte blåser bort - och att ni har infravärme på altanen och håll er nyktra och kör försiktigt på vägarna. Så håller vi tummarna att inga dör i olyckor i år.

Ina


Instagram:
Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...