8 juni 2014

Guldramar och kinaporslin


Nu är mitt blå/vita porslin från London testad. Perfekt storlek på de halvdjupa tallrikarna och en fröjd att se på är det också. Ångrar att jag inte köpte fler ... 


I fredags var jag och dotra till Västerås för att inhandla klackskor till balen. Då passade jag på att köpa underlägg och fann söta på Indiska. 


Lyckan blev total när jag fann tavelramar i guld inkl passepartout som passade exakt till tavlorna jag köpte på National Gallery i London. Tänk att man kan glädjas åt det lilla.

Önskar Er alla en fin söndag!

Varm kram ~ Ina 




gamlaposthuset:
Instagram

2 kommentarer:

  1. Tjena!
    Fint med blått porslin....brukar kolla på loppisar om dom har....har precis tittat färdigt på dopet av lilla Leonore...och nu tittat solen fram efter en regnig förmiddag ;)...funderar på att öppna loppisen...men igår kom inte en ända, haha.....men jag ger inte upp ;))
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Fint porslin och sött underlägg :) apropå rosor...de är underbara som gräddbakelser..kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...