18 juni 2014

Feeling blessed



Första sommarlovsdagen börjades på psyk.
Japp. Jag kommer att jobba där nästan hela sommaren.


Fast jag är trött och sliten emellanåt så känner jag ändock välsignad över att jag har jobb och att få göra sådant som jag tycker om. 


En utmaning denna höst är att jag ska börja plugga. (+jobba)
Kan bli tufft men då får jag hoppa av helt enkelt. 
Men mitt mål är att fixa detta så att jag har mer "kött på benen" när jag ska jobba med elever med neuropsykiatriska diagnoser. Läxfröken är väl inte dumt jobb. 

Nu är denna tant trött. Ska vila lite innan sängen. hihi
I morgon jobbar jag eftermiddagspass.

Önskar Er alla en skön kväll!


2 kommentarer:

  1. Kul att få lite "kött på benen", hihi.......alltid bra att bli mera kunnig....grattis till jobb hela sommaren också;))
    Det är många som går utan jobb ;(.......önskar dej en trevlig midsommar.....jag gör ett inlägg till i morgon....
    Kramis<3

    SvaraRadera
  2. Hej Ina! grattis så kul :)) man måste våga o prova och förutsätta att man fixar det!! själv tillhör jag skaran som aldrig tar steget..men man skall aldrig säga aldrig..Här blir det kvälls jobb och kort dag i morgon (midsommarafton) önskar dig en riktigt skön Midsommar helg <3 kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...