6 maj 2014

Ormbunkar och ormbräken

Tänk att jag klarar av att ha ormbunke! (peppar-peppar)

Hej Tisdag!

Lång dag idag men det är bara bra för tisdagar är en en dag som oftast är trist. Men icke denna tisdag då M o S kommer över och vi ska prata LONDON! Wiihoo! Inte för att vi ska åka än på några veckor men man måste ju ta lite Londonsnack innan och småplanera inför en toppenresa!

Jag har lullat och pulat med mina blommor lite grann och jag är så fascinerad över att jag klarar av att ha ormbunke helt plötsligt efter många års försök. Jag har en tendens att vattna för ofta och de gillas inte av många blommor och växter. Den här skönheten gillar fukt men inte rotblöta.

Nu blir det akut dammsugning innan fin besök!

Hej!


Instagram

1 kommentar:

  1. Så känner jag lite idag eftersom det är så grått och kyligt, men samtidigt känns det bra för att halva veckan har gått och till helgen så lovas det bättre väder :))
    Ha en skön onsdag.
    Kram på dig!
    Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...