10 maj 2014

Spontantripp till ...


Hej lördag!

Fick nyss ett sms från GB - som undrade om vi skulle dra iväg på en tripp till ? Vi pratade om detta på jobbet igår men sen glömde jag bort - hur nu jag kunde göra det?! Så vi får se vart vi hamnar någonstans. Kul! Igår kväll somnade jag väldigt tidigt och vaknade vid 02 då dotra kom hem efter en studentfest. Som tur var somnade jag om men vaknade vid halv sju nu på morgonen - utvilad. 

Nu ska jag kamma luggen och hoppa i byxorna!

Ha det gott!


Instagram

2 kommentarer:

  1. kamma luggen du och hoppa i brallorna, hihi.....vad roligt att åka till Kreta du också....vi åker om två veckor (har jag sagt förut tror jag)...till Agia Marina....vart ska du åka ? och när ?.....ha en fin helg min vän!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. kikar in och önskar dig en fin helg
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...