1 maj 2014

Snö sista april 2014 - Valborg



Så här såg det ut igår kväll när man kikade ut genom fönstren. Snön bara vräkte ned. Solen skiner idag 1 maj så snön som ligger på backen försvinner snabbt. Denna dag har jag inte något direkt inplanerat mer än fika med en kompis. Men tomorrow drar vi till Sala antik och loppisar för att känna och klämma på allt fint. Jag skulle vilja ha vitrinskåp till matrummet men det kommer jag nog hitta på en auktion för en billigare peng än antikbutikerna erbjuder. Men jag gillar att gå runt och titta på allt fint och drömma mig bort lite grann. 

Nu blir det morgonkaffe och kika runt på nätet.

KRAMAR 

4 kommentarer:

  1. Snön klarade vi oss ifrån men det blåste och regnade som bara den och nån grad varmt bara
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Men fy vilken Valborg ni hade !!!......här var det också kallt men uppehåll. förutom en liten hagelskur....vi höll oss inne...även idag...solen försöker titta fram genom molnen, men det är kyligt....tittade ut genom fönstret just nu och såg en Domherre och en Rödhake....det är fina fåglar det ;))...jag ger fåglarna solrosfrön fortfarande...det är så härligt att sitta och blogga och titta på dom emellanåt ;))...ha en fin dag...även om vädret är dåligt, hehe....
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Hej! säger som Bia fy..vilket väder...hoppas du hittade något kul på antik rundan!trevlig helg Ina <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Oj da , du får visst vente på våren
    men den KOMMER :)
    http://gunssidetest.blogspot.no/2014/05/solo-reklame.html

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...