12 maj 2014

Sala Antik



Hej och hallå måndag! Du gick fort!
Denna dag har verkligen bara rusat iväg. Jobb, handling av rottingtråg och plantering av växter har stått på agendan. Nu sitter jag och pustar ut i soffan. Knäppte på datorn och här sitter jag nu. 


Sitter och bläddrar på alla bilder som finns på mobilen. Har nästan tömt bildmappen. Så skönt. Gillar inte att ha mycket bilder på mobilen. Vet ej varför riktigt. Men men, då när jag satt och bläddrade bland alla bilder så fann jag dessa från Salatrippen i Lördags. Antikbutiken är ett paradis för ögonen. Priserna är väl inte alltid det billigaste men man kan ha chansen att fynda fina saker också. 


Jag gillar ju allt som ser "guldigt" ut. Klockor, lampetter, kristallkronor, ljusstakar mm. Såg en jättefin tavla för endast 175 kr, tror ni att jag köpte den? Nix. Om jag ångrar mig? Japp. Blir så trött på mig själv.⚓️ 

Nu hade jag tänkt att laga mat men kom på att det behöver jag ju inte göra då dotran inte är hemma. Så jag kommer nog bara att kasta i mig lite yoghurt och sen hopp i soffan framför tv:n... 

Må gott!
INA

2 kommentarer:

  1. Mycket fint på dina bilder.
    Skönt att slippa laga middag ibland................men samtidigt mysigt när ungdomarna är hemma.

    Ha en fin kväll,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Jaa antika saker kan verkligen vara fina ;))....idag har jag haft mina första "små" kunder....10 och 11 år gamla....mina grannars barm, hihi.....dom köpte var sin rislampa från Indiska, en svart och en vit.....dom var såå gulliga!!...det är så himla kul att ha den lilla mini loppisen ska du veta....känns som en egen liten butik, hihi.....kram på dej och ha det så gott!
    Bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...