15 maj 2014

Loppat porslin ❤



Hej trevliga torsdag! 

Snart nalkas det helg. Känns så skönt. Har lite att göra som att leta efter klackskor och kuvertväska till dotrans bal. Har googlat typ ihjäl mig men finner inget fint. Suck. Misstänker att det blir att åka in till Västerås för att leta efter detta. Kanske finner clutch/kuvertväska i London när vi åker dit men törs inte chansa... 

I morse när jag klev in i matrummet och köket så såg jag mitt loppade porslin. Den finns överallt typ. Känner att nu får det vara bra. Får inte ta hem en pryl till innan ett porslinsskåp har kommit på plats. Och bara för att man letar efter ett skåp så dyker det aldrig upp något. Men en dag så... 

Önskar Er en fin dag! 


Ina

1 kommentar:

  1. Samma som för mig.................fast jag letar hus och du letar skåp!
    Men vi får hänga fast vid vår dröm, skam den som ger sig.

    Ha en fin dag,
    kram Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...