5 maj 2014

Kristallkrona från Ellos


Måndag - back to work!

Obligatoriska kaffekoppen och två mackor intages framför morgonnyheter och dator innan promenaden till my fabulous job! Usch, nu är det inte många arbetsveckor kvar på skolan. Sommarlovet kommer snart - fast jag ska jobba på mitt favoritställe några veckor - psyk. Längtar att träffa gänget igen. Jag blir så sprallig av alla känslor så jag råkade bara klicka hem en urfin kristallkrona mitt i morgonfrukosten! Hoppsan! Haha

Önskar er en toppenfin start på veckan!

Bamsekram - Ina



Instagram

1 kommentar:

  1. Fin kristallkrona ;)....jaa visst är det roligt att shoppa, hihi....jag har nyss beställt gardiner till vardagsrummet från Jotex katalogen ;)).....Bamsekram till dej med ;)
    Bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...