13 maj 2014

Klockranka och silverfall



Hej tisdag!
Igår fick jag äntligen ner plantorna i krukor och korgar. Jag ville inte plantera ner växterna utan lecakulor i botten på trågen då det inte finns någon avrinningshål i den. Hoppas att klockrankan tar sig så att vi får en grön vägg på balkongen. Utsikten är tyvärr inte den finaste, den kunde ha varit det om huset mitt emot hade sköts. Jättegulligt hus med flera uthus och äppelträdgård. Tänk om man ägde den så skulle man kunna ha loppis i boden. hihi


Jag planterade silverfall i rottingtrågen. Vill ha något som hänger ner över kanten.


Det här fatet fyndade jag på Frälsningsarméns loppis i lördag när vi var till Sala. Endast 15 pix och den är toppen att ha när man ska äta kebabbåt. Jag ska visa er en bild sen ..

Nu måste jag rusa!

Ha det gott!

INA

1 kommentar:

  1. Hej Ina! tyckte det var käckt att plantera i rotting kärlet..tror det kommer bli fint sen när det blommar!hoppas du visar framöver :) kram Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...