20 maj 2014

Givakt!



Ja inte brukar jag stå så här rätt upp som växten på bilden på mornarna när jag kliver upp men idag var det nästan så. Dotran skulle upp fem och jag kan aldrig sova när någon skramlar runt om i lyan så då är det bara för mig att kliva upp. Jäntan gör sin praktik 7 mil härifrån och då är det bara att gå upp tidigt då pendlingen tar lite tid för henne. Hon stormtrivs och hoppas att få jobba på en stor målerifirma närmsta framtiden. 

Nu blir det en stor balja kaffe sen iväg till jobbet.

Ina

2 kommentarer:

  1. Tjingeling....nu har nedräkningen börjat....vi åker på söndag....och så ska vi få några dagar här hemma med värme också...underbart!!!......men fy fabian för att gå upp fem på morgonen...hur orkar dotran?.....
    Ha en bra morgondag
    Kramis<3

    SvaraRadera
  2. Jag går oftast upp vid 5 men jag skulle kunna vänta till halv 6 men jag tycker det är skönt att komma tidigt till jobbet och sitta där en stund innan man går ut och jobbar..jag är nog lite knas
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...