9 maj 2014

Kristallkrona i mässing



Hej Fredag, äntligen är du här!
Regnet bara öser ner och det är såå trist. 
Kolla in min "finska" kristallkrona jag har fått hem! Lite för guldig men duger i sovrummet.
Nu lär jag köpa hem glödlampor och försöka fixa till sladden som är för lång. Vill ej kapa av den ifall man vill ha lampan någon annanstans och lägre ner i framtiden...




Jag fick jobbschemat som jag ska följa i sommar på psyk. Den såg bra ut och jag fick lediga dagar (fick och fick - obetald ledighet) så att jag och mina fina vänner kan ta oss en tur till Norge om nu inte sommaren regnar bort. Sen blir det kreta om typ 98 dagar! Såå skönt! Nästa år så SKA jag åka bort tre veckor på charter - nu har jag drömt om det i flera år och måste uppfylla min dröm någon gång.

Nu ska jag jobba!

Önskar Er alla en fin fredag!

INA



Ps. Jag mår mycket bättre och pumpen värker inte mer tack vare antiinflammatoriska pillren jag har ätit nu ett tag. Hjärtrus har jag lite då och då men det är något jag får leva med och det är inget farligt. Min skenande puls som jag har haft i några år nu ligger stabilt och den är "kroniskt" hög - pulsen alltså, så jag ska inte försöka bli någon maratonlöpare eller dyl. hihi  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...