17 maj 2014

Bling Bling naglar och rosor


Kolla in vad jag fick på jobbet av min vän igår!
Hur fin är den inte!? 
Gissa om jag blev glad! I love things with birds 



Igår var jag till Nageldivan och bytte lack. Lika skönt varje gång att få ny färg. Nu tog jag en diskret nyans då jag ska ha den en längre tid. Ska inte byta förens den 13 juni .. 


Min lilla ros blommar för fulla muggar i matrummet. Så vacker.
A rose is a rose is a rose ... 


Idag hade jag tänkt att vi skulle till Västerås för shopping men så blev det inte. Utan jag får njuta av solen i stället och det är inte dumt.

Ha en skön lördag!

Varm kram
Ina







Klicka här så får du se:
Instagram



1 kommentar:

  1. Snäll vän du har ;)......alltid snygga naglar som vanligt.....mina är så korta...suck!....skulle vara fint med snygga naglar när man ger sej ut på resan....men jag får måla dom som dom är istället, hihi....det får duga!
    Kramis<3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...