5 april 2014

Skultuna mässingsbruk



I förmiddags bar det iväg till Skultuna med min vän GB. 
Det är alltid lika trevligt att åka på en tripp och plus i kanten är den goda fikat som GB bjöd på idag. 


Vi mumsade på goda toast och kladdkaka med grädde.
Vi var in i några butiker och i en butik fann jag massor med köksinredning. Muggar, koppar, fat och tallrikar mm mm. Inte blev det bättre att det stod ta tre - betala för två... 


Jag höll hårt i plånboken tills jag såg dessa! Fina kaffemuggar från iittala.
Perfekt present till dotran när hon fyller år. 

Nu ska jag vila en stund i soffan, sen ska jag städa. Huga mig vad dammigt det är här i lyan. Mår nästan lite dåligt över det. I morgon är det auktion. Det skulle jag vilja gå på men det är nog bäst att hålla sig hemma.

Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

  1. Å vad smarrig toasten set ut 'Snygg mugg .Ha det gött.Kram Rita

    SvaraRadera
  2. 3 betala för 2 är ju nästan omöjligt att motstå om det är något fint som man vill ha./M

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...