30 april 2014

Rosa lilja



Goodbye april - hello may! 



Igår morse vid sju tiden tog jag översta bilden. Andra bilden tolv timmar senare. 

Ska ni gå till majbrasor och sjunga in våren?
Jag vet ej riktigt vad jag ska göra. Dotran kommer hem ikväll då hon har varit på praktik i en annan stad ett par dygn. Ska bli kul att höra hur hon har haft det. På fredag ska jag och min vän GB dra en sväng till Sala och gå på loppisar och antikbutiker. Ska bli såå kul! Hoppas att jag hittar något fint att ta med hem. Det sägs att snön kommer inatt. Hoppas att meteorologerna har fel... Sol vill vi ha!

Önskar Er godingar en fin valborg!

Bamsekram ~ Ina


3 kommentarer:

  1. Här blir det ingen brasa ...tänker inte stå ute och frysa, hehe......det finns ju Tv, där får man säkert se någon brasa, haha......nää vi myser till ikväll med lite Bubbel och gratinerad Hummer i stället...mums!
    Trevlig Valborg kära vän!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Så vacker!
    Fulländad.............

    Inget planerat alls, utan det får bli som det blir.

    Lycka till nu på ditt loppisbesök och fin helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Läcker lilja!
    Jodå här har det firats vid brasan, grillats och ätits vårens första rabarberpaj. Tack och lov slutade regnet och det klarnade upp lagom till vi skulle tända bålet och det blev en härlig kväll.
    Ha det så trevlig på loppis- och antikrundan!
    /Anette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...