2 april 2014

Loppisfynd


Mor kikar in Instagram... 

Hallihallå!
Igår var jag och mor till grannkommunen för att kika efter present till dotran. Jag hittade lite smått och gott och vi passade även på att ta en fika och kolla instagram och FB. 


När vi kom hem till byn så åkte vi en snabb sväng till Röda Korset.
Där fyndade jag en liten tuppstake till min samling. 


Fann även denna för enkom en tia. Superbilligt och man fick lite "nytt" på matrumsbordet.


Inte för att jag vet vart de ska få plats någonstans men en dag så ska jag få tag på ett stort skåp som ska stå i matrummet och där kan jag ställa allt lull jag fyndar. 


Sent igår kväll så satt jag och kollade på Lensways hemsida. Alla glasögon halva priset. Jag passade på förstås att beställa ett par då mina glasögon håller på att falla isär.

Nu är det jobb och jobb som gäller!

Ha en fin dag!
INA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...