17 april 2014

Gammaldags pelargoner



Hallå alla!
Då var det påsk. Mycket mat och godis kommer det att bli.
Idag var dotran, jag och mor till Björsbo handelsträdgård. Köpte mig en stooor gammaldags pelargon som är uppvuxen från en gård i Västerås. Jättesöt!


Novemberljus har börjat blomma för fulla muggar. Så fin!
I morgon ska vi till syster m. familj och äta påskmat. Vi passar även på att fira mor, dotra och systers man då de har fyllt år. 

Idag har det varit full fart sen jag vaknade. Kom precis på i skrivande stund att jag har ju tvättstugstid nu! Men jag vill bara visa en sak först ---> 


Kolla in pippin. Härfågel - Gran Canaria 

Japp. Jag har varit dit en sväng. Drog en flygstol i lördags och är hemma igen. 
Gissa om mor o systerdotter blev paffa när jag stod vid hotelldörren och sa hej. hihi 

Nä nu måste jag rusa!

Vi ses väl här över påskhelgen också misstänker jag!

KRAMAR!



gamlaposthuset:

Instagram

3 kommentarer:

  1. Halloj! sicken fin blomma :) härlig tripp!!! och söter pippi hi hi Glad påsk Ina <3 kraaam Jessica

    SvaraRadera
  2. Va kul att dra iväg till Kanarieöarna bara så där ;))).....vi ska på middag hos några kompisar på lördag, annars blir det bara mys här...vädret lär bli bra....så uteliv lär det också bli ;))
    GLAD PÅSK!
    Kram min vän!

    SvaraRadera
  3. Jättevacker pelargon, verkligen! Väldigt vackra bilder också...
    Önskar dig en skön och GLAD PÅSK!
    Blåsiga hälsningar från Öland och Titti

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...