5 mars 2014

Matrummet ... ❤


Halli hallå! 
Tänk att jag kom hem från Lasarettet i Köping i Söndags och redan igår tisdag fick jag två av mina tre remisser i brevlådan. Imponerad blir jag faktiskt. Trodde inte att jag skulle få tid så fort. Men det kan ju betyda något negativt också. Att det är nåt skit i lungorna. Japp, jag ska ta nya bilder på lungorna i Köping och sen till fysiologkliniken i Västerås. Fortsättning följer ... 



Jag brukar blogga hemifrån och ställa in den på datum och tid när jag vill visa blogginlägg. (som denna blogginlägg ställde jag på datum och klockan 17.00) Smart om man åker bort och att man inte vill att folk ska veta det.. Annars bloggar jag från mobilen och det går rätt snabbt och smidigt det också. :-)







Gamlaposthuset 
Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...