9 mars 2014

Kreta Agia Marina Platanias


Hallå i stugorna!
Idag har vi sol och när jag vaknade i morse så började jag fundera på hur många gånger vi har varit till Kreta. Bara fem gånger räknade jag ut. Känns som fler gånger men jag har inte gått igenom alla usb-stickor med bilder så det kan vara nåt år jag har missat? (2010 och 2012 var vi till GC och Teneriffa) Om ca 5 månader har jag en veckas semester. WoW. En hel vecka, men då blir det Kreta och bara vila som gäller...


Vi har bott på alla möjliga hotell, stora komplex till små familjehotell. De jag gillar mest hittills är de små hotellen. Mysigare, lugnare och bättre service. I år ska vi åka till Vergina Hotell. Det är tre små byggnader som är precis vid stranden. Blir hur bra som helst. Längtar ... 


Instagram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...