22 mars 2014

Kreta 2014 med VING ☆




Vaknade klockan 04.11. Blev sur. Tyckte att det var lite för tidigt att kliva upp. Men går man till sängs 21.40 så får man skylla sig själv? Började tänka på årets resor och blev genast glad och drömde mig bort en timme...

Känns som att dagarna bara rusar iväg. 145 dagar går nog fort och tjolavips så är jag på Kreta igen.. Längtar efter medelhavsvärmen. Om ca 152 dagar börjar höstterminen - men det ska jag inte tänka på nu utan drömma mig bort ett tag till och invänta våren och trippen till London. 

Ps. Jag ska aldrig hetsäta godis nå´mer. I promise! Urk.


Önskar Er en tipptopplördag!

2 kommentarer:

  1. Alltid fint å ha noe å se fram til :-)
    Ha-ha. Jeg kjøpte masse godis i går - til påskeeggene altså. I påsken skal det fråtses!
    Ha en flott lørdag!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med en solresa att se fram emot! Då går det an att ligga vaken och drömma! =0)
    Vi har också en på gång.
    London är kul! Förstår att du även längtar till den turen. Olika saker men lika kul ändå.
    Hetsäta godis är så´nt som händer och varje gång säger man att man inte skall göra om det...
    Men jag tror att du menar det nu. Väl?? ;0)
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...