28 mars 2014

Fabulous Friday! ☆ ❤️



Hej bloggisar! 

Då var det fredag igen! ❤️ Veckorna bara rusar iväg - så skönt. 
Solen skiner och förhoppningsvis går jobbdagen fort så att jag får njuta av strålarna en stund. Helgen kommer gå i vilans tecken. Jag har blivit utredd och jag har inga problem med klaffarna och har inte haft några hjärtattacker. Men jag har inflammation. Jag ska ta det lugnt. Ska inte bära nåt tungt som matkassar eller dyligt och inte anstränga mig utan bara vila den närmsta tiden. Inflammation tar flera månader att läka och gör jag inte det så kan inflammation förstöra pumpen och man kan få i värsta fall hjärtsvikt. Det vill man inte ha. Nu ska jag piffa håret lite (kamma luggen) och sen bege mig till jobbet. :-) 

Önskar er en fabulous fredag!



 ~ I N A ~ 



Instagram: ❤️
Instagram

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! låter som du har hjärtmuskel inflammation ?! det hade min bästa vän för några år sedan,mycket vila inte lyfta armarna högt eller som du skriver bära tungt!hon var även ganska trött...om det nu är det du har! var rädd om dig kraaam Jessica

    SvaraRadera
  2. Åh vilken tur att det inte var så jätte allvarligt...puh!....vila nu min vän;)
    Trevlig helg!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att det inte var värre i alla fall det räcker ju med inflammation...ta hand om dig nu
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...