16 mars 2014

Engelska pelargoner och fågeltallrikar ❤️



Soliga söndag! ❤️
Idag har det varit kyligt trots solens starka strålar. Jag ser att pelargonerna trivs och de frodas gott på fönsterbrädorna. Engelska pelargoner är lite trixiga. Antingen ger de mig en chans eller så dör de på en gång. Peppar Peppar så ger de mig massa blommor och ser ut att trivas här i matrummet. 


För en stund sedan så började jag rota runt i skåpen i köket. Fann till stor glädje mina fina fågeltallrikar. De ska hängas upp men vet ej vart riktigt än. Det blev ingen loppisvända denna helg heller fast jag var sugen. Men det är nog bara att rota runt ett tag här hemma så gör man "nya" fynd. hihi Nu ska jag ta mig en promenad och sen ta en svängom till Coop..

Önskar er en fin start på kommande veckan!

Ps. Jag vann inget på trisslotten men nästa gång så..


(Har varit på skiktröntgen i Köping idag. Allt gick snabbt och smidigt. Ska få svar om några dagar. Men jag misstänker att det inte är något med lungorna utan pumpen. Det är ju där jag har ont liksom. Fortsättning följer...) 

1 kommentar:

  1. Så söta tallrikar.. ja du man kan gå på loppis tur hemma hi hi..fortsätter att hålla tummarna att du snart mår bra,och det inte visar något otrevligt!! kramiz Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...