26 mars 2014

Varje hjärtslag ...



Dagens väder här i byn...

Morgonpromenaden till jobbet var mindre kul. Snön yrde och allt var blött. Idag bär det av till Västerås för hjärtröntgen. Ska ligga nakenfis på en brits i en timme och där ska de ta ultraljud/bilder på mitt hjärta som inte är som den ska. Det som känns lite läskigt är - tänk om de finner något, eller tänk om de inte finner något? För ont har jag. Det känns som att mitt hjärta har åkt på en käftsmäll och käken har åkt ur led. Så svårt att beskriva känslan jag har i bröstet. Det smärtar inte men det värker.. 

Igår kväll när jag var på Coop för att handla nötter så kände jag helt plötsligt att tårarna skulle trilla ut ur ögonvrån. Jag kan inte börja böla här inne tänkte jag och såg mig om. Bara det inte kommer någon och pratar med mig för då kommer floden. Skyndade mig ut och när jag var hemma så kände jag att nu räcker det. Nu orkar jag inte ha detta nå mer. Gör något. Ta bort det onda. Ta bort den olustiga känslan jag har i hjärttrakten. Nu. Så jag hoppas ändå att de finner något där idag då jag har "blåmärkskänningar" efter "käftsmällen" där och nåt är det som inte stämmer..

Sköt om Er!
Kram ~ Ina

5 kommentarer:

  1. Hoppas dom finner vad som är fel så det rättas till och du blir pigg och glad igen.
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas det har gått bra för dig idag med dina undersökningar.
    Du ska se att det inte är något allvarligt.

    Kram från mig,
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Hej hoppas det gick bra för dig på röntgen
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Hoppas du inte behöver vänta så länge på svaret på röntgenbilderna. Ett tips är att ha solglasögon med sig ute då märks det inte om man blir lite ledsen och tårögd. Styrkekramar i massor /M

    SvaraRadera
  5. Men kära vän vad det låter otrevligt ;(....hoppas du får svar snart och att det inte är nåt allvarligt.....håller tummar och tår ;)))
    Sköt om dej!
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...