2 februari 2014

Tulpaner och krustader


Hej bloggvänner!
Söndagskväll. Sitter och pustar ut i soffan. Har haft en intensiv vecka, förutom jobb så har jag grundmålat väggar och tak i samkväm. Gör aldrig något så dumt inför ett party. Man blir superstressad! Plus att om man är värdelös i köket så blir pressen extra stor. Tur att det ordnade sig och man fick hjälp. Kvällen blev riktigt trevligt och måste göras om helt klart (minus målning) Jag beställde kanonfina saker, de kommer på fredag så då ska jag visa er sakerna. :)

Nu blir det spårlöst på tv innan säng. Tjingeling!


Instagram

2 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dej en skön kväll.Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Härlig bild :) hoppas att vårsolen lyser lika härligt på er som i GBG idag.

    Jag bjuder in dig att tävla hos mig om ett fint pris :)

    Ha en skön helg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...