6 februari 2014

REQ permanent lack


Hej bloggisar! 

Kikar in en snabbis för att säga hej och visa mina nymålade naglar.
Jag som inte gillar blått direkt fick blåa naglar och jag gillar de starkt faktiskt.


Torsdag - ont i halsen/bronkarna och känner sjukdomskänsla. Host Host.
Hoppas att det inte blir värre än vad det är. Gjorde riktigt ont att andas när jag gick från jobbet idag. Kylan gör väl sitt kan jag tänka mig. Men men, det är snart helg igen och då ska jag vila. I morgon kommer Perfect Home inredningen hem till moi och jag är så ivrig att få hem det. Å vad jag kommer att fota!

Nu ska jag vila en stund. 

KRAMEN ~ INA

Instagram:
Instagram

4 kommentarer:

  1. Så snygga naglar ! Hoppas att du kryar på dej snabbt ! Ha en skön torsdag .Varma kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Snyggt....krya på dig och ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Du och dina naglar, haha......så fina såå !!!.....hoppas du inte blir sjuk;)
    Ha en fin kväll och morgondag ;)
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...