9 februari 2014

Perfect home glaset



Jo jag glömde berätta om ljuslyktorna jag har beställt från P H partyt. Den här som ni ser på bild är en jättefin hänglykta, stor och rekorderlig. Kostar 379,- och det är inte farligt pris tanke på hur stor den är. Meeen, jag måste gnälla lite grann. Kedjorna är klena, den där sk metallskenan som går runt glaset sitter inte perfekt runt om och glashatten som är ovanför kupan är sned. Hade den kostat mer så hade jag skickat tillbaka den. 

Den där stora glaslyktan/stormlyktan som jag visade Er tidigare  kostar över tusen kr i katalogen. Den fick jag för ca 300,- då jag fick till "värdinne-pris" men jag skulle aldrig betala en krona mer för glaset är full med luftbubblor, vind och sned och är lite av en besvikelse. Inte så att jag är besviken för 300,- utan om jag hade betalat över tusen,- så hade den fått åka tillbaka. Inte tänker jag beställa nåt med glas därifrån med dessa priser om det inte är superb. Jättekul att ha party, jättefina saker men priserna är lite för höga...


Detta är min personlig åsikt. Jag gillar loppisar och auktioner. Tycker att det är bättre kvalité på gamla saker/glas än nya. Har inget med andra produkter att göra och konsulenten var kanon! Alla andra var nöjda med sina prylar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...