12 februari 2014

Olivträden på Kreta ...

Ett av Kretas äldsta Olivträd och dotran.
Jag drömmer mig bort idag med. Jobbet ropar men jag ska bara drömma mig bort någon minut till. Sen så...

Stod i tidningar igår att Sthlm har haft sammanlagt 14 timmar sol hittills i år. Att vi har haft den mörkaste januari i manna minne typ. Ja du, vi bor ett X antal mil från Sthlm och inte har jag sett några 14 timmar med sol här heller. Men det kan ju bero på andra faktorer. Att vi inte bor vid kust, eller att Gud glömde denna by eller att solen har flyttat utomlands...

Kanske Mr Darcy finns på Kreta? .. 


Ha en bra onsdag! 

Instagram

2 kommentarer:

  1. Wow vilket olivträd!! det ser varmt o gott ut oxå förresten :))) kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Ja herregud vad jag längtar efter solen....idag har det blåst och snöat blötsnö här...fy!.....men den som väntar på nå´t gott.......ha en fin kväll min vän;)
    Kramisar bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...