9 februari 2014

Grått i februari ...



Så här grått är det ute idag. Så trist. Inte konstigt att man inte piggnar till... 


Lite skillnad mot detta! Första veckan i juni förra året. Så krispigt grönt! 



Bläddrar igenom Instagram nyss. Man funderar på varför man följer vissa då de aldrig lägger ut några foton. Tyvärr så tänker jag ta bort dem idag. Vänner eller ej men varför ha instagram när man aldrig bjuder själv på något från sin vardag? Instagram är säkert under utveckling. De borde ha funktioner som Facebook har, att man kan ta bort vissa uppdateringar av någon man inte vill se men man känner att man bör följa för att den personen följer mig. hihi Intressant med sociala medier, att det finns "oskrivna regler" hur man ska göra och bete sig... 

Det är fortfarande synd om mig. ( enl mig själv) Hade 38,1 graders feber inatt, badade i svett  i sängen igen. Huvudvärken är nog värst, pillren är slut så jag måste masa mig till Coop. Drygt. Får se hur jag mår inatt igen, om det blir nå jobb i mörra eller ej. 

Nu ska jag äta lite "tycka synd om mig" mat, sen vila lite. hihi

KRAMIS ~ INA

1 kommentar:

  1. Ja det här gråa är sååå trist. På tal om IG så har jag hittat dig där nu.
    Krya på dig från Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...