10 januari 2014

Sitter och ugglar...



Hej och hallå alla glada!
Då var det fredag och snart helg igen. Så skönt. Ryggen börjar bli bättre och då blir jag ivrig att göra en massa saker som jag inte har kunnat gjort nu på ett tag. Man sitter liksom bara och ugglar framför tvn och vankar fram och tillbaka i lyan för att få lite motion. Men jag ska inte klaga. Jag har alltid haft taskig rygg och jag får såna här vändor ett par gånger om året. Inget man dör av men det är så drygt att man blir så handdikappad och smärtan är nästan olidlig. 

Jag ska vara värdinna för ett pefect home party om ca tre veckor. Det är ungefär som tupperware party man hade början av nittiotalet. Man bjuder in en konsulent som gör "reklam" för varorna och så bjuder man som värdinna på lite gofika och kaffe. Perfekt sätt att träffa vänner och samtidigt titta på fina prylar. 

Nu är det dags för lunch sen masa sig upp ur soffan och ta sig ut i halkan.

Önskar Er en fin helg!

KRAM ~ INA

Instagram: gamlaposthuset 

2 kommentarer:

  1. Skönt att din rygg börjar rätta sig till.
    Jag fick ett ryggskott strax för jul......................inte skoj alls, usch vad det värkte.
    Men det gick över snabbt som tur vad.

    Önskar dig en fin helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...