2 januari 2014

Plocka undan julen ...


Åh, äntligen en "vanlig torsdag". Affärerna är öppna som vanligt och man kommer in i sina vanliga rutiner snart igen. Tänk att vardagen kan uppskattas så mycket. Man går och längtar efter ledighet och sen när man väl har den så blir man lite rastlös...


Julen är så gott som borttagen. Dotran har inte varit hemma sedan annandagen så då kändes juleriet här i lyan liksom onödigt. Men eftersom jag älskar rött så har jag några röda inslag kvar som den fina röda duken jag fick av syrran i julklapp. 

Nu ska jag handla frukt och bröd. Färskt bröd. Mums.

Ha det så gott!

KRAMAR ~ INA

5 kommentarer:

  1. Hej Ina! god fortsättning på det nya året <3 hoppas på ett riktigt bra 2014..Julen får stanna till mitten på Januari..ids inte innan :) är iofs mest på jobbet...;) må så gott< kram kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Så hemtrevligt du har ;))......kikar in för att önska dej en god fortsättning på nya året.......lite spännande att se vad det blir för ett år eller hur ?..............ha det gott min vän!
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Hej Ina, god fortsättning på det nya året. Så fint du har det. Ja, det är skönt att helgerna är över och att man kommer in i vardagen igen.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera
  4. Julen är nästan borta härmed
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År kära Ina!
    Jag har varit borta ett tag från bloggvärlden, men nu är jag i farten igen... :) Numera är jag singel och det känns
    mycket bra!
    Många kramar♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...