11 januari 2014

Markslöjd kristallplafonder


Hej!
Lördag. Igen. Tiden går så fort. Men det är bara bra då de tre första månaderna på året är rätt jobbiga. Idag ska jag försöka röra lite på mig. Unna mig lite tulpaner och lite choklad till kaffet. Bara vara och försöka bli bättre i ryggen. Jag har beställt två stycken lampor till hallen. Bra att anordna lite partaj, får saker gjorda som man annars drar sig för att fixa. Måste ju ha belysning så att vännerna ser något när de kommer till oss. 

Nu ska jag ta lite morgonkaffe och lata mig en stund i soffan.

Må gott!

INA

4 kommentarer:

  1. Härligt med gott java när man vaknar och njuta av .Härligt med fina tulpaner och smarrig choklad .Ha en skön lördag .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg plafond.................har också köpt tulpaner ;))....och vintern har äntligen kommit hit nu...snö och minusgrader...härligt!!
    kram och trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  3. Hej hej, kul att hitta in till dig! Bor du i ett gammalt posthuset eller?

    Jag har med en taskig rygg, är inne i en sämre period nu. Promenader tycker jag är det bästa och så lite stretching efter det. Sitta still är värdelöst för mig.

    Må så gott
    //bara anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. En sån plafond har jag haft men den sitter hemma hos äldsta dottern nu
    kram Rosa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...