29 januari 2014

❌ Jag går och går och går och ...



Tröttmössan var på i morse. Klev upp tidigt som vanligt. Kom på att jag behöver inte stressa idag men det var bara att kliva upp ändå när man ändå är vaken. Kollar på min mokajäng på mobilen. Mokajängen visar hur många steg jag tar per dag. Skitdålig. Jag går hela tiden varje dag men ändå får jag så få steg. Idag ska jag måla i samkväm. Det är hög tid. Om några dagar ska det komma hem vänner hit och fika och då kan det inte se ut som det gör idag. Ska fota så ni får se hur det ser ut.. 

Nu ska jag kila till jobbet - med mokajängräknaren ... 

KRAM ~ INA

2 kommentarer:

  1. Har haft en stegräknare en gång i tiden.....men jag lessnade på den ....vill hellre veta hur långt jag har gått...min var alldeles för enkel.....så nu bara går och går och går jag , hihi.......utan stegräknare ;)))......ha det gott!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer med Bia,stegräknare hade vi på jobbet ett tag,det var så frustrerande för man gick o gick men räknaren räknade nog fel :( host eller inte..kram på dig Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...