31 januari 2014

Helgens utmaning!



Min utmaning är att fixa till lite gott att mumsa på söndag eftermiddag.
Jag hade tänkt att göra såna här som ni ser på bilden ovan. Vet ej som de ska värmas eller ej. Jag får testa mig fram. Jag har äntligen skrivit en shoppinglista och i morgon ska det bakas. Eller, systerdotter ska baka och jag tittar på. hihi Snittarna ska jag nog klara av att göra själv och de gör jag på söndag förmiddag. Nu är det i alla fall äntligen fredag och kör några timmar på jobbet sen hem och städa och ha tvättstuga. Ska nog unna mig en kebabrulle också då jag vill slippa disk en dag..

Önskar Er fina en skön fredag!

KRAM ~ INA


Instagram:

Instagram

4 kommentarer:

  1. Nam, nam, nam med crustader.
    Jag brukar göra så att om jag har varm fyllning så värmer jag crustaderna lite innan jag har i fyllningen, sen lär dom serveras ganska omgående.
    Kall fyllning, kalla crustader.
    Och ett tips är att inte göra i ordning dom för lång stund innan då blir dom lite sladdriga.

    Lycka till.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tror inte de ska värmas
    ha det så bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Wow vad det ser gott ut!
    Det fixar du galant...............kommer göra succe.

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Gud så gott det såg ut!!!......och kebab var det länge sen jag åt....men det är gott !!....nu blev jag lite sugen på Kebab, hihi......men se det blir det inte ikväll hos oss....här blir det kyckling med ädelost och grädde o druvor....och ris till !!!
    Senare ser vi på Mello.....gör du ???
    Kramis bia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...