17 januari 2014

Harrods


God morgon!
Frukost, tv och glo lite på Harrods hemsida. Kunde inte låta bli. 
Vi ska till London i maj först men man kan alltid kika lite för att se om det finns nåt fint. 

Då var det fredag och hoppas att dagen går fort så att man får ta helg. Har tänkt att börja måla lite här hemma men det kan vara lite för tidigt för ryggen. Ska känna mig för innan jag påbörjar i mörra. Om jag har "psykologiska abstinensattacker" idag? För tidigt att säga men I Will Be Back. hihi 

KRAM på ER!



5 kommentarer:

  1. Underbart att åka till London .Ha en mysig fredag .kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Kul att åka till London.....har fixat lite i vardagsrummet och kastat ut bokhyllan hihi......önskar dej en trevlig helg min vän!!!.....du får krya på dej !!
    Kram bia<3

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Det skulle vara kul att åka till London!var där på slutet på 80 talet och 1 ggr i början på 90 talet..minns kosmetika kedjan Boots eller något liknande namn..kanske inte finns kvar nu! Trevlig helg Ina< kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Det gäller att vara förberedd så man inte gör dumma inköp.
    Ha en skön resa! du var rädd om din rygg, det är inte kul alls att få operera den, jag vet
    Kram Meta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...