19 januari 2014

Första strykningen i köket ☆

Beige tapet ovanför kaklet.

Halloj bloggvänner! 
Visst är det väl bra att vi har varandra här och att vi har lite "koll" på varandra. När en bloggvän slutar att skriva huxflux så börjar man fundera lite. Nu har det gått en månad och det är helt tyst. Hoppas att allt är bra och att det inte har hänt något...

Jag och dotra min har varit och hälsat på en sväng hos mor och vår katt Ebba som nu bor och har det gott hos mor. Sen blev det lunch och helt plötsligt fick jag ett ryck och började måla i köket. 

Tjoffs - nu är det vitt!
Första lagret vit färg är på. Det är pilligt men det går bra. Jag får vara lite försiktig med ryggen men som tur är har jag inte bråttom och kan ta många pauser. Nu ska det bli en kaffepaus och njuta av bloggläsning. Det är tur att jag har er och era fina bloggar och läsa. De förgyller verkligen livet. 

Kram på er! 

INA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...